| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 7 月 27 日 星期一  |
好西AR~~~~~  | 分類: 未分類 | 睇左某個人留言.所以打左呢篇BLOG
我識佢耐過你識佢好多 LA, 我知道佢咩人多過你知佢 LO, 我都知你係邊 X 個, 唔係我知佢 PW, 佢自己打埋比我入GE, 我覺得如果佢係真係鐘意一個人就會自己比佢知, 唔洗我開聲問 LO, 你自己留唔住佢, 唔代表個個都一樣,......
以前 GE 佢可能真係講到好似你咁, 我都有眼睇, 但係唔代表佢而家同同你一齊個陣一樣, 我同佢幾甲你又唔知, 佢唔係一個你諗到好差 GE 人, 可能佢對住你個陣係, 但係對住我佢唔係......
佢個陣成日同我講你好煩, 成日發細路脾氣.......佢唔鐘意一個咁樣 GE 你, 唔代表佢唔鐘意一個咁樣 GE 我, 你係好GE, 有能力令到佢想同你一齊, 想為左你而改變 GE 話, 佢都唔會同你散 LA......
如果你係放低左佢 GE, 佢同邊個一齊都唔關你事 LA, 你講咁多野做咩 AR? 好D 講句你係想我唔好踩落一個你認為係有問題 GE 人度, 唔好D 講句, 你專登係度 UP D 咁 GE 野, 分明係度玩野, 想搞死每一個同佢一齊 GE 女仔, 大個 D LA, 諗野成熟 D LA, 我係你, 我就唔會係度講咁多野, 唔出聲就算 LA~~~~
| |
|
|
..........=3=""" 唔知講咩好...=3= 我只係路過....=3="""""
|
|
|
乖 於 2009-07-27 12:36 PM 發表:
仲有;'我五系突登講比你聽;等你離開佢w0-3- 呢個人我而家完全冇興趣~'
|
|
|
乖 於 2009-07-27 12:35 PM 發表:
五好以為自己好大個'好有道理拉-___-' 到左後悔戈陣;' 冇人會幫到你;D 唉.. 系拉系拉' 你最大個'~ 婆婆
|
|
|
乖 於 2009-07-27 12:34 PM 發表:
-___-'s0????
|
|
|
GOOD,, A聰個傻婆"你講出左我少少心聲A" GOOD,, COMMENT!! BY:SAN
|
|