今日返教會啦,
跟著唱詩,
d詩歌勁好聽呀…
好好好鐘意"愛再不是傳說"
我覺得好好聽^^
................................................
跟住生日會,
有幸地有人幫慶祝生日,
事關我係2月生日那麼可愛的女孩子
kakaka........
嗯嗯嗯..^^