今日除左返choir之外,
同落街食野,
一直到係屋企''保"碟,
又睇到好夜,
搞到頭暈暈咁…
返choir,
好彩冇遲到,
吳冰心好慶呀(驚)
不過難怪ge,
我諗我要練多d…
......................................................