救命呀
d功課多到我冇氣透……無奈ar
我以經欠左三次啦..=3=
再欠架話
我就屎定啦啦
........................................................................
我d時間仍然都係好似唔多夠咁
其實我撫心自問,我諗係我冇心機姐
所以!!!!
我決定左la~
要比心機d讀書
盡量習中精神`~
沛沛!加油呀!!你係得ge~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
...............................................................................
|