唉,今日落雨都無波踢,一返到去就同豪B佢地打機!唉,日日都係打機,好X悶牙
drama練習果時比楊小宛踩中左隻左腳,之後蔡中要踩多我一腳,好甘牙 T^T
好彩表演果時無咩事,又無咩出錯,but最佳表演獎係2Sget左lo,無奈
今年就黎完,but蔡又好似話5搞班旅(買左野先話5去)=0=
唉,有D咩好玩嫁,悶 一係牙妹比我摑la XDDDDDD" 我要摑到你塊面紅晒