今日勁黑!!!!!!
今日我約左d同學去打羽毛球!
打打下
我哋就5打
之後就去左公園!!!!
點知,玩玩下
擦傷左隻腳!!!!!
甩皮姐!!!
5係好痛!!!
各位好朋友!!!!!
i am so sor!! 點解?
因為各位朋友仔,因為me5知你哋係日誌到個名,so+5到落去!!!!!
i am so sor!!!!
今日勁happy!!!!!
點解?因為我巳經做曬功課啦!!!
oh yes oh yes yes yes yes
!!!!!!
,
你哋要多d上呢留言呀!!!!
我都會呀!!!!