別注:亞bi的日記~
日記係要記低開心同埋唔開心既回憶~希望我寫既日記多數係開開心心啦~^^~歡迎呢~哈哈~期待日日黎偷睇既你地~@@~kakakakaka.............
skatebibi
暱稱: 別注:天才x白痴=亞bi~
性別: 男
國家: 香港
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
6月2號既今天......落...
星期日
星期六~
星期三
星期4
文章分類
全部 (100)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 100
留言總數: 54
今日人氣: 2
累積人氣: 10555
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 11 月 15 日  星期二   晴天


星期二 愉快 分類: 未分類

今日訓到三點幾~起身去廁所~玩電腦~玩玩下煮左個麵食~hahaa.......又睇下電視咁~都好悶囉~無街去~之後到左七點幾二哥番~我玩到十一點幾俾二哥玩~我大哥話買野俾我食的~點知..........佢又唔記得左買囉~第二次了..........唔買咪應承我吧=.=............之後我換衫帶頂帽就落左去買野食了~落到樓~勁凍囉~@@~哈哈~仲好似凍親~幻覺姐~無事既~之後番到屋企岩岩好做形事偵緝擋案~睇住黎食~之後食完~我哥拎番佢d fd既手信出黎~d紫葉個樣好似地毯~哈哈~食落去好似出前一丁既味道~哈哈~食左幾塊就睇電視~睇完了~睇埋個娛樂唔知咩就搵碟睇~我搵左隻蟻哥正傳睇~點知我哥又陪我睇啵~哈哈~勁正勁好睇~^^~不過短左d~之後三點半玩電腦~玩到..............(e+五點了)~就訓啦~^^~聽日想出街呀真係!!!!!!星期4番工了~星期4.5.日~






訪客留言 (返回 skatebibi 的日誌)


肥仔∼☆ 於 2005-11-17 07:39 AM 發表:
呃人LA -.-次次話出去都冇出 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係lu~唔知d人啦~我次次話出都攪到夜晚先話出~@@~我無d人咁得閒行夜街~哈哈~
Posted at 2005-11-18 02:11 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]