別注:亞bi的日記~
日記係要記低開心同埋唔開心既回憶~希望我寫既日記多數係開開心心啦~^^~歡迎呢~哈哈~期待日日黎偷睇既你地~@@~kakakakaka.............
skatebibi
暱稱: 別注:天才x白痴=亞bi~
性別: 男
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
6月2號既今天......落...
星期日
星期六~
星期三
星期4
文章分類
全部 (100)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 100
留言總數: 54
今日人氣: 6
累積人氣: 10534
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 23 日  星期二   晴天


星期二~23號cut糧日~ 開心 分類: 未分類

今日6點半起身~醒下又唔醒咁~最後6點9先起身~換哂衫之後7點2出門口~搭車前拎左份頭條睇~好快就到左柴灣~唔覺唔覺~哈哈~平時好少著短褲番工~今日著左~感覺好舒服~正~準時番到公司~番到黎唔見亞細啵@@~之後換衫開工~要pat野~我亞布~米王~獅子~4條男丁pat野~pat pat下去拎野既時候先見到亞細番左黎~哈哈~今晚唔知食咩呢???正正...............好快就過左5個鐘~今日唔知邊個叫飯~叫左焦鹽豬排飯同埋西芹雞柳飯~哈哈~笑死~邊有可能食到lee d野架??之後俾人小~哈哈~之後唔知食左d咩了~又係豬排~不過唔知咩豬排~之後飛左去倉訓覺豬~真係豬呀~成班又訓過龍~之後起身開工~下午正丫~有三擋pat野~仲鬥快tim~結果,,,,,,我+亞man~華仔同埋米王~最多~@@~good~最遲開始果隊都仲快最多~慘慘............之後由於太快既關係~今日收早一個鐘~6點放工~之後洗地~換衫後~佢地成班就同大佬去打籃球~我同二妹~亞細~華仔同埋亞平就去左藍灣食kfc~叫左個桶餐~哈哈~飽食囉~個個扮細食~哈哈~我食左好多野.....熱氣死呀><!!!!!!頂.........不過算啦~哈哈~之後食完就去左海旁坐左陣啦~傾計~講番公司d野~有好野啦~都有唔好既野~傾到9點鐘散人了~之後我自己一個人搭小巴去杏花村搭地鐵~落車時幾驚唔識路去地鐵站呀=.=好彩有路牌~哈哈~之後一條友搭番屋企了~番到屋企好出奇地冇人啵~之後沖涼玩電腦~之後就唔知幾點訓左lu..........................走左好多位同事~亞細~二妹~獅子~仲有邊個呢........???????






訪客留言 (返回 skatebibi 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]