能與知己把酒言歡,人生如此,夫復何求?
雖然真係飲得大左d...
而且宿醉很辛苦...囧
今日去左視察青山
下次就係真正挑戰! d相廢事post啦 影得唔靚既../ \
=================================
朝早搵左+2傾一傾...
雖然係傾d唔相關既野..但唔知點解有種感覺
係叫我要盡快返返去原本屬於我既世界....
呢種痴迷...將會害死我