Morpheus去了哪?
空から落ちてくるのは あれは雨ではなくて…

2008 年 8 月 3 日  星期日   晴天


2008-08-03 分類: 未分類

 揭起偽正義的旗幟的我....必遭天遣。

 我比任何人都清楚自己在做什麼...  這是玩火自焚吧    我知道。

=====================================

最近回想起一些往事......某年夏天  被召回校商討一些退學事宜。

當時很不甘心,其他在座的幾個同學,我都認識(廢話了,基本上我全級都識,只是人家不識我)

有歐陽,可樂,阿迪,雲x...全部全部..都係留過級,除左我。

除左歐陽只係識書唔掂.其他人都係連操行都冇,都預左走

係.個陣我讀書都係唔掂,但又未到最唔掂個堆喎

操行唔駛講啦,暗中係做過衰野,不過連缺點都冇個..訓導組根本冇人識我..

訓導組想開刀個班人,又冇事喎

個班人唔駛我講啦.大家都知啦  但唔知點解.係對我開刀

到最近諗返起,其實會唔會係袁sir想幫我呢?  個陣我, 真係就黎顛

比我升到,我都唔知點再捱落去

 

好好彩 到左YYC,我真係重生左(雖然差一步又係玩完..臨交表個刻棄商轉理)

唔係YYC  我冇可能感受AL既滋味

我諗我都算係一個奇蹟架啦

 

..雖然而家趺返落黎..不過我要再嘗試多次

睇見大家都好努力..我唔能夠就咁停低..

 






訪客留言 (返回 skicarus 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]