Morpheus去了哪?
空から落ちてくるのは あれは雨ではなくて…

2008 年 8 月 11 日  星期一   晴天


2008-08-11 分類: 未分類

 這幾天以來. 真的辛苦kk了  不停聽我發嗡風 
(還有發顛那次.嚇親真的很對不起. 囧)  為此再度道歉。


師父仲有幾日就修行完畢,或者 我都應該跟埋佢去觀一觀

唔知係幾時開始,開始受師父影響,諗野同以前唔同左。

呢D係咪叫做信念薄弱?

-----------------------------

最近睇左”變色的青春”

個肥男角好慘,果然係.唔同既地方,有唔同生存規則

唔想惹事生非,結果換來10年保護性拘禁

打人個D,反而冇事,Orz






訪客留言 (返回 skicarus 的日誌)


kk03ip 於 2008-08-11 06:40 PM 發表:
囧..不用道歉啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]