這幾天以來. 真的辛苦kk了 不停聽我發嗡風 (還有發顛那次.嚇親真的很對不起. 囧) 為此再度道歉。 師父仲有幾日就修行完畢,或者 我都應該跟埋佢去觀一觀
唔知係幾時開始,開始受師父影響,諗野同以前唔同左。
呢D係咪叫做信念薄弱?
-----------------------------
最近睇左”變色的青春”
個肥男角好慘,果然係.唔同既地方,有唔同生存規則
唔想惹事生非,結果換來10年保護性拘禁
打人個D,反而冇事,Orz