Morpheus去了哪?
空から落ちてくるのは あれは雨ではなくて…

2008 年 10 月 6 日  星期一   晴天


2008-10-06 分類: 未分類

今朝晨早返學  想早d返去食完早餐先做lab

行行下比魔魔見到 ( 其實係我認唔到佢- -)

傾傾下先知自己pre錯lab...omgwtfbbq

結果都係取消左早餐計劃 /_\ 去同佢拎lab coat炸炸林上去pre 返lab/_\

好彩個lab好簡單

之後比wilson sir話我地d pipet技術唔掂

的確...過左個暑假之後  好多technique都走漏左眼

跟住冇野做  望下lisa同elaine搞緊乜 ( 得兩個人既!? )

佢地個lab要搞枝gas cylinder (讀到想死!!)

佢地扭唔到...阿jimmy sir就點我幫佢地扭- -(我食花生姐!!!)

一扭  奶野  咁難扭既     出動黃金左手!!!  哇  好痛....(係瘀埋)

最後先知係比jimmy sir fake左  個方向根本唔岩  (頂!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

 

好啦  搞掂哂d野  等阿ben佢地做埋個HPLC 

阿傑問我做乜唔幫手解圍....其實我都唔識!!!!

 

最後上phy chem個陣見到HUGO對IVY做出D..........XD

檯面太揚啦~比我同阿彥見到..-  -

喂  !!上緊堂架 !!  呢D野梗係檯底做架啦  = =






訪客留言 (返回 skicarus 的日誌)


loveyougirl 於 2008-10-08 10:53 AM 發表:
haha...
好多謝你之前
比我ge評評..
我已經公開左你個名拉..
haha~~~
黎cm 拉=]''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



loveyougirl 於 2008-10-06 08:38 PM 發表:
好火+熱ge Cm...
黎6/10篇日誌同我評下理!!!
邊個5岩!!!!
tHx~~~
.\/.''哼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manc5139 於 2008-10-06 08:34 PM 發表:
路過 cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]