Morpheus去了哪?
空から落ちてくるのは あれは雨ではなくて…

2008 年 11 月 5 日  星期三   晴天


2008-11-05 分類: 未分類

今日扯火...隨手拎左件之前公司做野比我既衫就出左門口...

7到嘔泡     不過唔怕  小弟7開   亦都7慣

7到一返到去人地以為我係cp毒男.  正契弟


其實我都未點真係惡過   唔知點解d人話我惡

遲到半個鐘  早放3個字....唉-.-我返黎係為左d乜...

..未食飯就先食閃光彈.....    -.-唔理...UNO去


上QM個陣唔小心串左隔離班個個人...唔好意思呀...冇心架
(雖然佢都睇唔到呢到啦....)

最後上堂sms個陣都可以比珊珊搵位入到串我 .- 顛架

------------------------------------------------------------------------

因為扯火-.-所以今日打日常算了






訪客留言 (返回 skicarus 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]