Morpheus去了哪?
空から落ちてくるのは あれは雨ではなくて…

2008 年 11 月 16 日  星期日   晴天


2008-11-16 分類: 未分類

phy chem考成咁  ...其實已經好好了

當然分數對我黎講  係幾低下...我唔應該拎呢個分

不過份卷真係亂西咁做-_-'  好有怒意

   人地進步左之餘  我又退步了.

 

應該好忙...我又走去hea.... 

黎緊就an chem  ...好多野都未溫未熟

聽日就做lab 仲未pre  我仲係度.......  哈 (被槍殺)

 

做埋份assignment先-.-

 

 

唔知第幾次lab張相   亂到-.-

 






訪客留言 (返回 skicarus 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]