phy chem考成咁 ...其實已經好好了
當然分數對我黎講 係幾低下...我唔應該拎呢個分
不過份卷真係亂西咁做-_-' 好有怒意
人地進步左之餘 我又退步了.
應該好忙...我又走去hea....
黎緊就an chem ...好多野都未溫未熟
聽日就做lab 仲未pre 我仲係度....... 哈 (被槍殺)
做埋份assignment先-.-
唔知第幾次lab張相 亂到-.-