Morpheus去了哪?
空から落ちてくるのは あれは雨ではなくて…

2008 年 12 月 21 日  星期日   晴天


2008-12-21 分類: 未分類

23號cancel class  又唔駛返- -b

 

高登屯門聚決定!~

 

希望sem2多d時間啦 (好似yr1咁已經唔錯架啦)

又好似冇咩可能咁 -_-

 

因為上完"理論堂"同一次"實習堂"之後  

真係好想去實踐一次 XDD

定係翻叮  上多次實習堂好呢?

 

好難決定呀*O*

 






訪客留言 (返回 skicarus 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]