23號cancel class 又唔駛返- -b
高登屯門聚決定!~
希望sem2多d時間啦 (好似yr1咁已經唔錯架啦)
又好似冇咩可能咁 -_-
因為上完"理論堂"同一次"實習堂"之後
真係好想去實踐一次 XDD
定係翻叮 上多次實習堂好呢?
好難決定呀*O*