放心吧~
我相信你
我對你有信心
我亦對自己有信心
無論任何事..
--------------------------------------------------------------------------
沉日去golden哲學群網聚
其他d人唔太熟 因為熟個d都冇去
不過一樣好好玩~! 估唔到Terry 出到黎係唔講野的 (都估唔到佢算靚仔- -)
future san既話 估唔到佢樣好後生 0 0
唔敢飲太多啤 唔想嘔返成舊水出黎
wing wing地就算
之後玩大佢 長沙灣行路出尖沙咀~
越行越熱....早知我都著短袖啦 ><
去到碼頭會合加百列朱 join埋佢班fd
5除14x100% 哈哈哈
去到海旁佢先黎洗地 香港政府又一傑作
最後行到星光大道玩
玩到都算引人注目下 聲浪太大了= =
時間過得好快好快...- - 返到屋企都7點了
|