師父語錄: 對人太好就會比人食住上
..所以話呢個世界真係好多貪心既人 好多野唔係老奉架-_-!!!
今次真係要聽一聽佢地意見0.0
-------------------------------------------------------------
沉晚去飲 n條友都唔識 其實係邊個結婚我都唔知
見都未見過 (好似係) 不過經歷完沉晚
又了解多左咁囉
我隔離個o靚仔真係..
講野有d無禮貌 你老母只係同我同輩咋 你咁同我老母講野=.=?
不過諗落有d慘...一個幾歲小朋友係你長輩既話....Orz
附加一句 brandy係好"梗" XD 咁飲實奶野啦-__-
B哥好大隻呀........原來家姐鐘意呢類-.-
聽日係青松聚(搞得成呱???) 後日就毅智聚
然後呢 d功課冇時間做 (趕工趕工趕工........)
|