...
小弟酒量好淺 好多人都知
所以好多人都叫我唔好飲咁多.
其實我都唔係飲好多 不過真係好易醉
尤其係飲悶酒, 一罐三百零ml 即紅即wing
兩三罐即出酒斑
不過好奇怪 同一大班fd喪飲個陣 又頂到好耐
以前係里里屋企 lum剩我地班o靚仔
飲到5點幾個陣 我仲記得02訓醒同人玩 輸左我頂埋d chivas-.-
個時我wing哂...仲追酒飲應該斷片
就係奇怪在 冇斷片 亦都冇劏
仲自己係九龍城行返mk 神奇 神奇
另一次差d惡夢就係係阿川屋企
成班pk圍隊我 好彩. 好彩只係啤酒
由元朗上車 訓醒就已經係市中心 (梗係唔係元朗市中心啦頂)
銀包趺Q左都唔知 (好彩冇人拎左我=.=)
其實小弟....
都係想試下斷次片姐 唔想次次都嘔
劏實在太難頂了-.-
上次係輝哥屋企 直頭五彩炮咁 紅橙黃灰白 5隻顏色都出齊
返到屋企唔駛問 家姐一聞就知
不過佢又扮唔知 咁我咪扮冇飲 就係咁-.-
聽講sake易斷片 有冇人願意試a_a
(前題係...真係要搵人睇實?)
|