Morpheus去了哪?
空から落ちてくるのは あれは雨ではなくて…

2009 年 1 月 4 日  星期日   晴天


我幾時有成日飲? 分類: 未分類

...

小弟酒量好淺   好多人都知

所以好多人都叫我唔好飲咁多.

其實我都唔係飲好多   不過真係好易醉

尤其係飲悶酒, 一罐三百零ml  即紅即wing

兩三罐即出酒斑  

不過好奇怪   同一大班fd喪飲個陣  又頂到好耐

以前係里里屋企   lum剩我地班o靚仔

飲到5點幾個陣  我仲記得02訓醒同人玩   輸左我頂埋d chivas-.-

個時我wing哂...仲追酒飲應該斷片

就係奇怪在  冇斷片  亦都冇劏

仲自己係九龍城行返mk   神奇 神奇

 

另一次差d惡夢就係係阿川屋企

成班pk圍隊我    好彩. 好彩只係啤酒  

由元朗上車   訓醒就已經係市中心   (梗係唔係元朗市中心啦頂)

銀包趺Q左都唔知 (好彩冇人拎左我=.=)

 

其實小弟....

都係想試下斷次片姐   唔想次次都嘔

劏實在太難頂了-.-

上次係輝哥屋企 直頭五彩炮咁   紅橙黃灰白    5隻顏色都出齊

返到屋企唔駛問  家姐一聞就知

不過佢又扮唔知  咁我咪扮冇飲  就係咁-.-

 

聽講sake易斷片    有冇人願意試a_a

(前題係...真係要搵人睇實?)

 






訪客留言 (返回 skicarus 的日誌)


castroldell 於 2009-01-05 09:42 PM 發表:
成日飲對身體唔好架囉 ! (逃
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]