同c9 u 餞行
即興搞個屯門小聚去小曼谷食飯
坐低先醒起一樣野....就係
..我唔太食得辣-.-
好彩d野食唔太辣- - 好彩好彩
d野食ok呀 不過後來叫得多得制 又食唔哂
好彩冇除夕個晚咁 飽到肚痛-.-