Morpheus去了哪?
空から落ちてくるのは あれは雨ではなくて…

2009 年 1 月 17 日  星期六   晴天


2009-01-17 分類: 未分類

考完phychem之後有d好不安既感覺

點解....點解冇哂人既

係咪專登架? 你地去哂邊呀=[

===========================

傻既...我梗係記得啦=]

 







訪客留言 (返回 skicarus 的日誌)


TKI 於 2009-01-22 08:52 PM 發表:
CM________________=
TKI
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



傑 於 2009-01-18 02:54 AM 發表:
雖然係某d人眼中我唔係人xdd不過我係到v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係到

不過你真係唔係人 (嘆息)
Posted at 2009-01-18 02:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]