如果...如果真係因為我...
.....我可以好肯定咁同你講
呢次真係冇內疚感....不過 不過
咁做係咪真係一件好事...我自己都好有保留
希望....希望同我諗既唔係一樣吧?
=======================================
除非我自願
否則我仍然很討厭被利用