| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 30 日 星期六  |
| 2006-12-30 |
分類: 未分類 |
今日出左杏花村開p
冇咩話開心唔開心
跟住12點先番到屋企
今年d禮物冇咩特別
but就有架直昇機
kaka
|
2006 年 12 月 29 日 星期五  |
2006-12-29  |
分類: 未分類 |
到今日喇
起身
食野
今次就食蛋牛治加零茶
orz...
食野個時先知
打邊鑪個時6親條利...
好痛呀><
又打波
win左好多人
好負6呀我
hehe
之後汁野
走人lu
p.s.唔好意思
爆左咁多粗
因為成個營都ok既
but係鯉魚門個道仆街左d姐...
真係好嬲呀 |
2006 年 12 月 28 日 星期四  |
| 入camp第2日 |
分類: 未分類 |
一起身
睇下sms先
冇反應
食早餐
-0-
真係好豐富
腿蛋治加清涼茶一大包
到11點終於收到sms喇
好開心
玩game
好87
本來12點食lunch
12:30先食得
好餓呀 嗚嗚
又hea
打桌球...
好悶
2點幾又玩...
5:30就去左打邊鑪
落山打...
間野...好仆街
叫左既野又唔泥
唔叫既野就泥哂
...
玩野咩
個鑪仲要係k形既
...
好驚佢爆炸...
食完閃人
去左7仔買包紙巾
開始傷風...
番到去
又係1點先訓 |
2006 年 12 月 27 日 星期三  |
| 入camp |
分類: 未分類 |
入camp
鯉魚門
一入到去
聽條友講野
凸-0-凸
悶
上房
行5mis先到
...
放低左d野
同晧嶠玩sms
佢搞到我吞左舊香口穋
hea下hea下
6點
玩比賽...
d F.4好仆街呀
一係就唔洗我地做
我地一幫手佢地就話我地做得唔好
頂
你做囉
凸
得第2
算啦
it's just a game~~
跟住bbq
番房
沖涼
sms~~
叉電
等人回sms
冇回到
不過唔緊要啦
個時都11點幾...
訓左都正常既
跟住又hea下
1點就訓左lu |
|