skt421
暱稱: 啊浚
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2008-05-30
2008-05-29
2008-05-17
2008-05-10
2008-05-03
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 64
今日人氣: 0
累積人氣: 1727
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 2 日  星期五   晴天


2008-05-02 分類: 未分類

今日返去上拋光堂..最後一堂lu....做埋份最後一份功課就落堂.真係過得快xD"

食完下午之後就上裝配堂...詳細唔打=]   之後....冇野好打了="=

 

 


拋光堂既最後一份功課 =]

 


補回星期二既專業經驗所做既最後一堂功課xD"

 

發表時間:2008-05-03 06:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 4 月 29 日  星期二   晴天


2008-04-29 分類: 未分類

今日以為返9點-0-..遲到了T.T'

返到朝早IT堂之後下午出外參觀唔知咩公園- -..到3點幾放左要返學校英文考試

其實唔係咁難.記得個意思但係就唔記得某D英文點串~"~考到5點半就放左lu

返到屋企上網搵到個bt魔力私服好似好好玩咁.咁我就叫埋肥光同我一齊玩=]

發表時間:2008-04-30 09:52 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 4 月 28 日  星期一   晴天


2008-04-28 分類: 未分類

今早11點先返學.所以我一大早就想係部電腦裝返以前買左既Tv Card =]

拆開部機裝埋張Card 後..個光碟機居然load唔到碟-0-

靠!!冇得整!!唉..沖完涼就換衫就塔車返學啦.....返到學校同平時一樣咁等放學.....放左學就要英文補課

放學返到屋企就...悶左1日,,,,,結果諗起上次同丁丁買左dvd rom 就問佢借黎用"Thx =]

行程緊係相當順利啦@@"整到1點就整好晒(事關我9點先借dvd rom)

唉..未沖涼...算啦...聽朝返學前先沖吧-v-"

發表時間:2008-04-29 11:05 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 4 月 25 日  星期五   晴天


2008-04-25 分類: 未分類

基本上實係冇野打..不過返到屋企睇到平野綾出左大碟超級開心 =]



發表時間:2008-04-25 07:11 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  


2008 年 4 月 22 日  星期二   晴天


2008-04-22 分類: 未分類

今日都係照常咁返學~朝早就同同學去左m記食早餐.都ok低呀.13蚊1個早餐"因為

有呀偉6拆卡~thx you=]

食完就返學啦....上電腦,無無聊聊咁上網.諗住睇下部w380i啦~結果睇耐左之後勁想買@@

講真呢部機佢初初出我已經好想買..但無錢~但我都忍唔住了"今日下午就放學.坐259d去吉島搵埋肥光出黎

賣左部3G台機既 K530I +1G卡 760蚊 之後自己+多700蚊姐係1400蚊買左部W380I+1G.緊係行貨啦=]

都幾好.買到自己最喜歡既手機WO @@"

發表時間:2008-04-22 11:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]