| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2008 年 5 月 2 日 星期五  |
| 2008-05-02 |
分類: 未分類 |
今日返去上拋光堂..最後一堂lu....做埋份最後一份功課就落堂.真係過得快xD"
食完下午之後就上裝配堂...詳細唔打=] 之後....冇野好打了="=

拋光堂既最後一份功課 =]

補回星期二既專業經驗所做既最後一堂功課xD"
|
| 發表時間:2008-05-03 06:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 29 日 星期二  |
| 2008-04-29 |
分類: 未分類 |
今日以為返9點-0-..遲到了T.T'
返到朝早IT堂之後下午出外參觀唔知咩公園- -..到3點幾放左要返學校英文考試
其實唔係咁難.記得個意思但係就唔記得某D英文點串~"~考到5點半就放左lu
返到屋企上網搵到個bt魔力私服好似好好玩咁.咁我就叫埋肥光同我一齊玩=] |
| 發表時間:2008-04-30 09:52 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 28 日 星期一  |
| 2008-04-28 |
分類: 未分類 |
今早11點先返學.所以我一大早就想係部電腦裝返以前買左既Tv Card =]
拆開部機裝埋張Card 後..個光碟機居然load唔到碟-0-
靠!!冇得整!!唉..沖完涼就換衫就塔車返學啦.....返到學校同平時一樣咁等放學.....放左學就要英文補課
放學返到屋企就...悶左1日,,,,,結果諗起上次同丁丁買左dvd rom 就問佢借黎用"Thx =]
行程緊係相當順利啦@@"整到1點就整好晒(事關我9點先借dvd rom)
唉..未沖涼...算啦...聽朝返學前先沖吧-v-"
|
| 發表時間:2008-04-29 11:05 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 25 日 星期五  |
2008 年 4 月 22 日 星期二  |
| 2008-04-22 |
分類: 未分類 |
今日都係照常咁返學~朝早就同同學去左m記食早餐.都ok低呀.13蚊1個早餐"因為
有呀偉6拆卡~thx you=]
食完就返學啦....上電腦,無無聊聊咁上網.諗住睇下部w380i啦~結果睇耐左之後勁想買@@
講真呢部機佢初初出我已經好想買..但無錢~但我都忍唔住了"今日下午就放學.坐259d去吉島搵埋肥光出黎
賣左部3G台機既 K530I +1G卡 760蚊 之後自己+多700蚊姐係1400蚊買左部W380I+1G.緊係行貨啦=]
都幾好.買到自己最喜歡既手機WO @@"
|
| 發表時間:2008-04-22 11:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|