

|
地震後的感受 |
| 2006 年 12 月 28 日 星期四 | ![]() |
我覺得好似無咩特別咁,但如果open咗個電腦有好多IE的功能都唔得真係有D唔x,簡直唔知自己想點真係會覺得人生出來有什麼用,而我地如果死咗後會一個什麼嘅world呢?我真是有D想知道係點,但是想知道這個答案真是不會有一個真正的答案的,所以我都唔知道怎樣做先至好有無人教我點樣做先好牙? |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 sky1103 的日誌) |
|
molesley 於 2007-03-09 09:44 AM 發表:
HELLO!記吾記得我呀?我係MOLESLEY~(羽翼)呀!!~
|