

|
中學啲生活 |
| 2006 年 12 月 30 日 星期六 | ![]() |
我都好耐無在this Blog到講野喇,真係覺得好怪自從我上咗中學之後點,都覺得舊時啲同學好黑人憎,maybe係我個人變咗掛,但係經常望親學校啲人都係女仔,剛剛會覺得好K,會怪自己why選擇這間中學,但漸漸會覺得係種緣份,因為可以識到咁多朋友,真係有啲Happy,因為可以唔洗咁悶喇! 我咁耐先在this Blog講野,敬請原諒!Sorry! |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 sky1103 的日誌) |
|
|
candy 於 2007-01-20 01:59 PM 發表:
i agree with you ar
|