

|
好煩呀............. |
| 2007 年 3 月 13 日 星期二 | ![]() |
今日真係好怪突然Miss又叫我做科長,都唔知佢o地做乜真係好想知佢o地個心唸d乜,個Fd又好似而家成日開口埋口都話佢o係msn到識個o個男仔呀,佢一路講我就覺得佢好煩,真係好想罵佢呀,佢仲係到話打俾人喎,邊有人咁傻女仔打電話俾男仔嫁,仲有成日o係到周圍唱喎,又唔見我好似佢咁,根本我同佢差唔多係錦,少少o野就係到唱唔好話佢發仔瘟,佢都唔知佢個心唸咩一時又話鍾意個o個一時又話個o個,仲係到想知人o地係唔係當佢係girlfriend喎.....................................仲有聽日就係白色情人節喇又係d人回禮o既時候,我唸都冇咩人知嫁喇,唉..........依d野都係隨緣喇 |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 sky1103 的日誌) |