

|
我的msn xx路 |
| 2007 年 3 月 15 日 星期四 | ![]() |
而家好冇奈呀,o係msn到見到佢on真係好想add佢,但係我出唔手因為我同自己承諾過唔可以做主動個o個,但唔知點解我都係衰o左,我真係好羨慕我個Fd,佢個o個會自己黎add佢,唔會令佢好似俾人放棄錦,仲會成日哄佢,但係我之前就會有少少,而家簡直係少之又少,其實我都唔想諗到咁灰,但係呢d野我真係忍唔到令自己唔唸,最後我都係選擇o左add佢,仲有要問清楚d野,而家我總於知道答案喇..............哈哈...........我好開心呀....我暈喇...唔該call白車.......囡囡如果你想知答案o既話,聽日就問我喇 |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 sky1103 的日誌) |