

|
我回來了.......... |
| 2007 年 3 月 22 日 星期四 | ![]() |
我突然好想o係到講D野,呢個星期D中五又番番黎,我覺得佢o地好黑人憎因為有好多人都已經差唔多忘記左佢地,但係佢地就係遍遍係呢個時候番黎,真係好想同佢地講知唔知有好多為左忘記你地班B以流左幾多眼淚呀,在一個剛剛入黎o既From1仔身上第一眼就鍾意左你,根本就一點同情心都冇,真係唔想再諗落去,再咁落去我就會好憎佢嫁喇,我就頭爆喇,佢呢D行動令不少人會諗佢地走左會唔會唔番呢,真係好煩.................唉........我唔講喇 |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 sky1103 的日誌) |