

|
個心好亂呀.......... |
| 2007 年 4 月 6 日 星期五 | ![]() |
其實我今日都冇咩野要記載,我點都覺得呢排真係發生太多野喇,而家唔知點解同佢好似有一幅wall咁,點都打破唔到呢幅野,我個心好煩呀,都唔知係唔係我o既錯,我應該點做好呀,囡囡你幫下我喇,我真唔想就咁完呀,Plz我好想一切都變番以咁呀,我而家覺得我自己好無助呀,好似跌左落谷底咁,冇人理你簡直係當你透明,好慘呀好想cry,點解佢要唔體諒我,我跟本我阿媽唔俾我出街,佢就話唔理佢,我知道佢想我陪佢過生日,但係我真係唔得嘛,我會唔會真係自私呢??囡囡你快d睇我XG喇,我等住你開解我呀,快D喇如果唔係我就死嫁喇,快D喇我好煩呀我個頭就爆喇................................................ |
| [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 訪客留言 (返回 sky1103 的日誌) |