有新野(作文)
我唔想有一些戀愛令我埋沒自己
我想試下談一場冇結果既戀愛
不過咁樣會好慘
我而家應該放棄呢場戀愛
剩係keep住落去呢??
我應該點做呀!!
不過我又害怕放棄後
我再沒有這些事情發生
沒有愛情滋潤
這樣生活就會變得沈悶了
內心的爭拃[[.☉.☉.]]
朋友