| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 16 日 星期五  |
唱k  |
分類: 未分類 |
金日唔洗返學..
教師發展日...去左唱k...!!
不過我怕唔知醒...
請左咕怡叫我起身- -"
佢真係好人!!
9點起身!!...
起左身就sms...
之後就刷牙洗面...沖涼洗頭...!!
之後換3出街了...
唱到1點30...!!
就約左左 星星..標標..謝x君!......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2007-11-16 08:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 11 月 9 日 星期五  |
全軍收晒皮...不過鬆晒!!  |
分類: 未分類 |
金日測數同科...
數都好易- -"...不過我唔識-,-
科學就識晒...唉...可能得科學挽車邊-,-
放學啦...測完啦...輕鬆晒...!!
之後我就連3都唔換...去左玩...
有我..星星..小玉..隻豬..標line...謝x君...呀4..卓海怡!!(傻仔話要幫佢老母手..1點先出得)
本身去打台波...之後成班女仔..除隻左豬...個個都話返屋企換3- -
星星話冇......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-11-10 12:29 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ... | 45 | »
|