我好好好好耐冇打日記啦..
y!?咪就係打機llaw..
如果比楊sir到..
唉..
今日係msn到玩野扮東都昆左唔小人"^^"
唉..
就快考試啦><
上次考完好似冇幾耐咁..
不知不覺又到左大考..
不知不覺又一年啦..
時間過得真係快..
不知不覺又過去了..
點解到e+我仲未溫過書..
個心仲未fell到個考試好重要..
我真係好驚..
但睇到書上d野.....
冇咩輿趣..
就想開電腦打機.msn.上網.我d網友好多都冇謮書啦..
d時間好多..
都幾自由..
唉..
e+我d數學勁唔明><""
真係死得啦..
d個數學老師上堂係咁講..
我都唔知佢up d咩
又唔教例題..
教數時又唔講明y要咁do
唉..
Mr.Law又會無啦啦去謮書..
希望佢會快d番!!
|