今日係2006年5月18日..
我有一個重大ge決定..
我以後唔打機啦><..
如果仲打都唔會好似以前咁打呾耐..
e+開始我要一日del一隻game..
要del自己心愛ge game有d唔捨得..
冇計啦自己d成績退步左咁多..
自己想打ar媽都唔會比啦..
常分d成績差到真係唔想講..
今日開始我決定溫書..
其實我打咁耐機打完之後又唔覺好開心..
反而冇左勁好時間..
到e+我有d覺得d game有d無聊..
但係又想打..打又覺有d無聊..
究境我係唔係為打機而打呢呢...........
|