今日係day3..
冇英文堂..
今日落rain.so番課室..
一大早就聽明仔講學校校風點點點..
第一堂科學:聽楊sir講科學
中文:講多左兩個我唔知咩ge寫作方法..
歷史:幾好..
視藝:幾好笑..
數學:唔知佢up緊d咩..
生教:更加唔知做緊咩,靜係知到爆左個ball =.=""