今日係星期六..
唔知點解咁早起左身(六點幾=.=)
冇野做..又訓番=.=
訓到8點幾,之後同ar ma and ar妹去椰林閣eat左個早餐..
一大早就eat左個大牛扒,之後ar ma又比左舊豬扒我..
之後去左lib睇漫畫..
之後去左打ball(冇eat lunch)
打到8點幾..
番到hm sleep..
打機...