今日晨早起身番學啦!
{好辛苦!!我都未訓完,就比人叫左我起身!!好慘∼﹏∼"}
番左學之後,冇咩野做
成日要走黎走去
之後英文堂默書...
默書果時出到貓{好開心!!}
到左放學同孫海濤去華心
我要去華心補數學
補完習去左華明飛的去陽光玩左一陣勁舞
我好開心呀!!
我之先玩beat up好廢
依家勁左少少啦
之先連100bpm都玩唔到
原來唔玩一排會勁少少架∼∼