比塊鏡整損手指-3- 今日放學行番屋企. 夜晚打邊爐; 海派,/3\ 13集也好好睇.. 1,31應該是大結局吧..我的生日也.. 看預告好像很開心也; 星期日既比賽嬴左, 入左2分- - 結果係50幾比30幾定唔知40幾 50幾入面 我入得2分-0- 算得上什麼-_-