哇=-= 封閉多年既qz-口-'' 終於用番-0-' 聽日陸運也0_0' 今日好似冇上堂咁-3- 英文同俊俊b睇雜誌-0- 數學9hea-口- 週會訓左成堂-3- DT玩'飛機' 之後IT聽歌-_- 最後中文同自爆玩-_-V 超無聊-0-過得勁快' 今蕉4點幾起身- - 唔知咩事-口-'! 聽日又要練區隊啦-口-! SHIT>XD