`♥; 有您牽著我的日子.真的很快樂(!)
skyak
暱稱: sky
性別: 男
國家: 澳門
地區: 望德堂區
0.0
« July 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
最新文章
又係你
NG 小姐
煙花
回來我身邊
失敗
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 8 月 14 日  星期五   晴天


賽車 分類: 未分類

星期日去睇FD賽車.佢叫我做佢賽車女郎><!




訪客留言 (返回 skyak 的日誌)


MSVICKO 於 2009-09-24 04:59 AM 發表:
唔愛你,不過樓言ok...haha''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Cpo 於 2009-08-23 10:06 AM 發表:
姐姐>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 
Posted at 2009-08-31 12:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yume2 於 2009-08-18 10:10 AM 發表:
賽車女郎XD
正點~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kiTorz 於 2009-08-15 11:19 PM 發表:
-.-O咀比珍'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

做咩變左4眼仔??????????
Posted at 2009-08-16 02:30 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



karykary29 於 2009-08-15 10:19 PM 發表:
賽車女郎 囧囧囧
去睇賽車幾好呀
你好鐘意睇嫁??
多d黎我blog la
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

OK啦......我想去玩TIM!
OKOK有空上去睇下
Posted at 2009-08-16 02:31 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



albee_711 於 2009-08-14 03:59 PM 發表:
CM;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ^^
Posted at 2009-08-15 03:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



YYBABI 於 2009-08-14 12:45 PM 發表:
你去做拉,,都幾正
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 = =!!你做過末
Posted at 2009-08-15 03:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]