今日起身好凍呀!!著左一件唔適合既衫~!琴日好開心呀!終止買左一台19吋既LCD!返到家10PM到之後就
整到11點幾!房子變得大左!開心!同埋我去左haircut!自己看不慣
不過錢就唔可以大洗啦~聽日考speaking~加油!
下星期諗住去昂坪360!第一次去呀!!希望去得成啦!
今日不用返學!終止可以同d朋友去食飯~~真得難得!