今日我同平時唔同,因為我今天好早返學~~~
知唔知做咩咁早返呀??? 因為.............打乒乓球囉!!!
過了好耐終於到午飯時間la....................
李錦鋒又串嘴~~~ 結果唔夠perfer串!!!
全部拍手叫好.........................
之後無咩野寫~~~~~~~~~~~~