聽日係考最後一科
不過一早就當作文唔似考試 講番今日
今日6點9起身好眼訓 明明尋晚都好早訓左但係都係唔知點講
今日77快到丫媽都唔信13分鐘番到去日日都係咁就好啦
考作文 做完之後仲有半個鐘多 訓覺為主 都訓得幾舒服
放學去左海達到食lunch 個個食+喱 得葉楊唔係 『異族』
去到小豬西到玩nds玩左陣就開始睇傻豹x著烏sirsir 超好笑
睇完再去玩nds六點到去左打波 輸晒唉
e排dinne好多次都係買外賣
屋企無人得閒 慣左
都係訓啦