今日番到去就調左位
葉羊係我後面機本上係同台== 文文又係我個到 總之好正啦
第一堂電腦堂 好正常咁過左 第二堂中文ms田又無番 小泉代堂我聽mp3同睇羊玩nds
英文連堂 同羊係咁傾係咁傾
生物堂做實驗 條魚比我地整死左(魚仔祝你早日安色)
lunch照舊打波 benben好受d form1同form2 d女歡迎
力屎本來諗住聽佢講書 點知無聽二堂都唔知佢講到邊
r&w照舊係到玩 maths 做數算係今日最正常ge一堂
放學無打波直接番屋企 打機 玩war3 陳x培好廢 唔係 係on9培
玩玩玩好好玩一邊聽歌打機係好玩d
跟住就打日記 我要日日都打!!
|