星期五真係快又一個星期 就快就放新年 化學堂無訓著到同羊傾計==
英文堂聽mp3 聽到個人好呆 中文堂無帶書用何童個本數乎學書扮住先 扮下扮下又過左骨
maths真係好驚比佢捉頭髮 不過都無事 e.o成堂唔知做過d咩
放學同人講調番張桌都比人發脾氣 成日都係咁 唉由佢
番到屋企換33出黎打波 跳得高左 一格陳俊星走藍破壞 好開心第一次格到佢
跟住去左公園打機 『吹』水同 食『燒』野
番到屋企洗白白