今日起身12點幾起左 好好訓又唔使番學 但係唔跳點解個嘴一訓醒就好痛
起身就睇電是 丫媽買左m記比我 好正 跟住就玩nds同電腦成個下午就咁就過左
6點幾到出去食野食p晒(唔識串)d 之屎超流 我家姐食晒
食完之後我家姐上車番宿舍 我去左買野之後番左屋企
番到去玩war3 之後做功課^^