今日又係好似之前6點半起左身 洗頭換三早左d出門口
番到去見唔到想見ge野 失望爆
第一.二堂物理堂都唔記得左上過d咩好似係默書
第三四中文作文個王sir 傻傻地係又罵唔係又罵
第5.6 堂maths 做個本野 好難 同葉羊玩計數機
第7堂豬lam 超悶
第8堂中文堂比人話
放學去左打波 勁丫入左好多球 開心!!
番到屋企玩war3 玩玩下去左睇電影 絕代香蕉之後玩狗仔 再打日記 之後會做工課