謙~日記
...
skyhim
暱稱: 腸仔
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-17
2008-01-04
點算
悶歪歪
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 11
今日人氣: 33
累積人氣: 2195
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天


情人節x環球嘉年華x行年燒 分類: 未分類

今日8點鐘起左身 洗頭換定3 等夠鐘出門口 10點3好準時去到 但係有顏射一個到左 見到星 去左買包食 買完包見到晒佢地了

今日有去ge有 我,顏,星.羊.豬.狗.豬鼻.欣欣b.平寶.矮肥 最後係出面同benben會合左 發現ndsl通街都有人玩--

去到食lunch 食大家樂 食完就去加年華了

入到去第一時間去左玩激流超正 之後去左玩第二個激流 之後佢地去左玩gfour 我 ben 豬 驚驚所以無玩

睇佢地玩都已經好驚了 之後去玩鬼屋 同平寶一架車勁爆無聊 一個鬼屋玩完出到黎個個都可以笑住ge 多魔的失敗

之後玩左好多機動遊戲 過山車 係到大叫超正 玩撞撞車 個個追住黎矮肥黎撞 超正 之後玩個個唔知叫咩名 一開始同豬都驚驚唔咁玩

但係最後都入左去 超驚 攪到我羊粗口都講晒出咁-- 好彩唔係好多人聽到 之後玩公仔射波 明明個波好直但係都彈番出黎

之後玩左好多公仔 但係都唔中 之後玩個轉轉過山車 e家最好玩 明明玩完之後個個想嘔玩完之後無晒事 之後好似玩多似激流

班傻仔叫人舉高手 點知我真係舉左 羊我星聰 成身水==  之後玩公仔 豬超有運連中左2隻公仔 臭狗見到衝埋豬到

之後都係玩公仔 玩動影院勁白痴 玩公仔 玩左隻好鬼大ge狗番黎 超大隻 我家個3隻加埋先大過佢 玩完動感羊星聰去玩d仲激ge

我唔敢玩 好人無奈咁去左做電燈泡 見住豬羅左好多公仔-0- 之後齊人之後一齊去左玩一個好白痴d老番海到船 玩左=無玩到 feel唔到佢有行過

再去玩左個唔知叫咩名個個超好玩不過撞到個頭有d痛 玩第二次就好暈了

之後去左玩魔天倫 好唔差 之後番去元朗 食飯 叫埋華姐  柒國 湯美魚

去大1左食間唔知叫咩 食食下豬鼻走左 同話番屋企 點知昆我地 去左搵佢條仔

矮肥之後都走埋番屋企

行花市得個坐字 係最尾先行左緊 買左支槍 一買個個都買 好好玩

食糖水 好正 之後去左公圍玩

想走個陣 比警佬豆 check身份證

不過個丫sir都幾好笑

今次打日記第一次打咁長^^仲之環球嘉年華真係好正啦 有機會下年一定會一齊再去多次






訪客留言 (返回 skyhim 的日誌)


wingwingwa 於 2007-02-15 06:02 PM 發表:
今年最後一年啦bor``
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下年 唔同班姐 但係都可以相約出黎玩
我有信心 唔同班 我都唔會唔記得你掛 
Posted at 2007-02-17 01:08 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]