今日9點幾醒左一醒 又訓番 12點幾老豆整野嘈醒左我
起身 好累成身都 唔知攪過咩黎 丁lunch食 食完之後玩nds 埋埋今日出左死神 不過唔識點save 真係玩到好後架嗎
之後佢地話打波 4點幾丫媽番到5點幾丫媽又同老豆出左去== 六點到丫媽又番到==
之後我換3 出去打波 無那那行緊去個陣 豬仔打黎話傻輝叫我幫佢買水
上到去 同星1on1左陣 打打下佢同佢地打 我無隊打打下羊傷左 變左我打 同傻輝豬仔一隊好彩都有入到波
打打下傻輝左傷埋 柒頭幫 幫我地==
10點收埸 去左公圍玩nds
11點到 走左去食燒野 之後吹左陣水就番左屋企
p.s. xxx我應成左你ge野一定會做到的 唔會令你失望
近排發覺做左好多令自己後悔ge事 時間過左就過左無得番轉頭 就算番轉頭 自己唔改 結果都唔會變 我明白了!有d野點解唔早d去睇睇左就唔會有今日咁ge事 真係 早知今日何必當初
|