謙~日記
...
skyhim
暱稱: 腸仔
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-17
2008-01-04
點算
悶歪歪
文章分類
全部 (41)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 11
今日人氣: 11
累積人氣: 2173
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 2 月 18 日  星期日   晴天


睇戲x年30x新一年 分類: 未分類

今日神早起左身 去睇戲 9畸半去到佢地遲到 去到 話無晒位 為有等12點10分個埸啦

同聰聰去左拎手冊 11點幾到左 買飛個陣先知原來今日無學生優惠 55蚊張飛 好貴 不過其實係貴左15蚊 感覺上貴左好多

睇番生豬羅館 一開始都幾悶下 愈黎愈好笑 之後就真係好好笑--

睇完戲租左隻回魂夜去豬仔屋企睇 又係好好笑 睇完之後玩ps2 星矢 好過上一集超多

之後番屋企 今日團年不過我家姐要開工無番黎食 d野食好正 有飽魚~正爆

食完之後玩nds-死神 save到啦 好開心 係咁玩玩玩

玩玩下先記得聽日去到出面好悶 所以留番聽日玩

之後睇動畫都係死神 之後睇到無視做緊d豬年野 望多幾次就倒數

我個到好多人放爆張 之後又去番睇死神 之後訓覺覺豬

p.s. 今日無違反成洛^^






訪客留言 (返回 skyhim 的日誌)


boo楊,, 於 2007-02-18 09:55 PM 發表:
睇戲唔叫我.......上pig屋企唔叫我........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]