今日年初二係我舊力生日
11點起左身 換3出門口 去左丫公到 又係個到食lunch 今日d野食正好多 有好多野食
食完之後又係到呆坐睇電是 玩下nds
家姐用丫媽去左行街
坐到5點幾 d表哥黎晒 有個表哥帶左部psp黎 玩緊mhp2
問家姐我部psp係邊佢又話帶左部機番黎絛帶差電
攪到我無得玩
食完dinne 就番左屋企
睇now 雀聖好好笑睇完之後自己開電腦睇死神 好正
之後又係訓覺